CORPORATE STORYLINE
Personlige fortællinger
En “Corporate Storyline” (eller virksomhedsfortælling) refererer til den strategisk udformede historie eller narrativ, som en virksomhed anvender til at kommunikere sit brand, værdier, mission, og vision til sit publikum. Dette narrativ er afgørende for at skabe en følelsesmæssig forbindelse med kunder, investorer og medarbejdere, samt for at differentiere brandet i et konkurrencepræget marked.
TEAMUDVIKLING
Måske skjulte talenter?
Aktiviteterne tager udgangspunkt i TV-kommunikation og den digitale verden og kan anvendes på alle niveauer i virksomheden – fra det enkelte team til topledelsen.
Interessante, alternative og spændende aktiviter som kan anvendes direkte i den daglige drift og hvor I får konkrete produkter med hjem.
Deltagerne vil producere et TV-program baseret på en skræddersyet case, vejledt af erfarne brancheprofessionelle i et topmoderne studie. Dette unikke teamudviklingsinitiativ fremmer forståelse for teamets diversitet og talenter, forbedrer kommunikations- og samarbejdsevner og øger indsigt i effektiv medieinvestering (ROMI). Resultatet er professionelle medieprodukter klar til digital distribution.
FOREDRAG
En anderledes oplevelse
Af historien formes fremtiden er en rejse i Danmark fra 2. verdenskrig til i dag
København under besættelsen en anderledes fortælling omkring hændelser i og omkring København fra 1940 – 1945.
NATO Channel TV blev udviklede, etablerede og overdraget til Nato i 2008.
TV broadcast udfordret af digitale medier. På 2 år er der sket flere ændringer inden for markedsføring end i de sidste 50 år